underbara varberg

Nu är det endast en hel och en halv dag kvar tills vi åker ner till vaarberg! jag och jennifer gick till city med oscar idag, och då sa han att han hade hört på radion att det skulle bli jättefint väder på midsommarafton, och att SMHI inte har uppdaterat på internet. hoppas grabben talar sanning, för nu blev jag fan glad :)

Som ni kanske har förstått så har jag spenderat ytterligare en dag med jennifer. mycket trevligt tööös det däringa. vi har gjort hemmagjorda hamburgare, och holy macarony vad goda dom bleev! sen har vi pratat en aning med smarterchild också, haha :D

Nu ska jag tvätta och packa :(

Pussheej <3

image83
Snart så ;)

Kommentarer
Postat av: jennifer

haha smarterchild var rolig. och juste, jag filmade dig när du pratade med honom! MOHAH!

Postat av: jennifer

haha smarterchild var rolig. och juste, jag filmade dig när du pratade med honom! MOHAH!

2007-06-20 @ 23:12:14
URL: http://jenniferjohanson.blogg.se
Postat av: C

jotack, den filmen har jag sett ett antal gånger, och skrattar lika mycket varendaaaa gång :D

2007-06-21 @ 13:43:53
URL: http://carolineliasson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback