underbar

Den här dagen har varit så jävla underbar. vaknade imorse, och mådde sådär härligt dåligt. kände av gårdagens festande. men det gick över fort. sen när jag kom ner till köket låg det en 1000 - lapp med en liten papperslapp jämte på bordet. det stog: här får du en sommarpeng, kram farmor. då hade dom tydligen varit här och lämnat pengar. så då blev jag glad. sen kollade jag ut genom fönstret, och fy fan vilket väder. jag bara kutade ut och slängde mig på gräsmattan. sen har jag legat där och kokat hela dagen. men det har varit skööönt. och det bästa är att jessica ska vara hemma hos mamma nu hela sommaren, så då slipper jag henne. och pappa jobbar heeela dagarna. kan det bli bättre? tror inte det :)

Pussheej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback