torsdag, fredag

Gårdagen var väldigt mysig måste jag säga. började med att jag och jennifer gick upp till city och mötte tobias. vi tre gick sedan till city och köpte godis. sen mötte vi gustav och anton, för att sedan gå upp till heden och möta oscar, hehe. vi gick till city en gång till, och köpte chips och lite så. sen gick vi hem till oscar ocg gustav, och där blev det film. vi kollade på sanningen om rödluvan. jag måste erkänna att den var ganska bra faktiskt. eller nej, den var inte bra, den var rolig. speciellt en liten ekorre, haha.. jag skrattade så jag höll på att dö :)

Idag ska vi hem till tobias och grilla och lite så. om jag minns rätt, så är det jag, jennifer, gustav, anton, oscar, tobbe och daniel. sen får vi väl se om några andra dyker upp :) jag tror det kommer bli bra, för det är ju fint väder och allt!

Nu ska jag tillbaka ut och steeeeeka :D haha

Pussheej <3

image77   image78
                              
Sanningen om rödluvan

Kommentarer
Postat av: alex

haha jag har också sett den, ekorren är ju aaassöt:D

2007-06-15 @ 18:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback