stan med anna

Igår var jag med jennifer, tobbe, gustav och anton. vi kollade på "remember the titans", som jag förövrigt älskar. men igår blev den faktiskt lite långtråkig. kvällen var iallafall bra, och mysig. men lite rädd för gustav blev man allt! haha :)

Idag har jag varit i stan och ätit med anna. det var ett kärt återseende måste jag säga. vi satt och tjötade om allt möjligt typ. sen när jag kom hem följde jag med gustav och oscar till city och köpte godis. det var trevligt. juste.. vi mötte mamma påvägen upp till city. när hon kom åkandes där, så såg jag att bilen var typ sönder. jag ba: hon har typ krockat eller nått. så stannade hon och sa: jag har krockat med ett rådjur, och rådjuret är stendött! haha, hela bilen var helt paj :D
____________________________________________________________________________________

Jag har varit ute och gått med linda nu precis också. jag måste säga att det var en riktig höjdare. få höra om hennes spanienresa. jag vill också åka utomlands!!!

Nu ska jag sätta på ett avsnitt av Psych, och bara ligga under täcket och mysa. kan inte bli bättre!

Pussheej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback