söndagsnatt

Så sitter man här igen. idag har jag varit hemma, hela kvällen. känns som om det var en evighet sen man var hemma en hel kväll nu för tiden. men ska jag vara ärlig har det varit riktigt mysigt. först spelade jag duellen mot oscar ett antal gånger, sen kollade jag på tv och käkade godis. sen gick jag ut och gick med linda en liten stund. och nu har jag precis kollat klart på psych. jag är inne på min andra runda nu. har redan sett alla avsnitt en gång, men jag tyckte dom var så bra, så jag kollar på dom en gång till. lite som en drog, haha. jag skulle nog ljuga om jag sa att jag inte kollar på det för att James Roday är huvudpersonen, och han är så jäääävla snygg. YUMMIE :)


image79

image82

Imorgon ska vi fira anna och jessica. dom har fyllt 17 år nu i helgen. eller aa, anna fyller år idag. så då ska det firas. grattis brudar <3
sen drar vi till varberg om fyra dagar, det ska bli så jävla najs ärligt talat. tre dagar med goa tjejer, härligt väder och ett underbart varberg typ :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack såmkt :D

2007-06-18 @ 12:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback