OH MY GOOOOOD

Jag har just skådat dom två hetaste skådespelarna någonsin. vi kollade ju som sagt på john tucker must die, och herregud.. det var nästan så att jag dog. att man ens får ha så snygga skådespelare i en och samma film? tyckte dock lite synd om josse, som jag slog ett antal gånger på benet. det gjorde jag bara för att jag var nervös över hur filmen skulle sluta, haha! aja, bra var filmen iallafall, skulle heelt klart kunna se den 10 gånger till.. utan tvekan. YUMMIE

Tack ska ni ha flickor för en trevlig kväll! :)

Pussheej <3

image70
OH MY GOOOD <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: jessiac

JAAAA,,,dom var otroligt heta:) vi kan ju satsa på varsin!!! ;) hahaah

2007-06-06 @ 17:23:05
Postat av: Anna

Han till höger är hundra gånger snyggare ;D

2007-06-06 @ 17:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback