nnu en gång

Ja, herrejävlar vilken bra kväll detta har varit. den kunde faktiskt inte ha blivit så mycket bättre. massa killar, masssa sprit, MUMS! jäävligt härligt folk faktiskt, en powerwalk med oscar mitt i natten, och en trickningstävling. efter ett par spyor mådde man som en kung.. nä, nu sa jag mer än vad ni behövde få veta. haha, nu sitter jag här iallafall, och väntar på att oskar ska komma in på msn, så vi kan spela duellen.

Aa, juste.. idag har jag badat. prick klockan 01.00, bestämde vi att vi skulle gå ner och bada, och så blev det. vi sprang ner, till sjön och hoppade direkt i i plurret. jag hade inga badkläder med mig, men det funkade ändå.

Lite lullig som jag är, sitter jag här. hahahahahahha, det rimmade :D

Imorgon ska alla vi fristadbor + en sparsörare, ner och bada :) myyyyyys

RIKTIGT JÄVLA BRA KVÄLL!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback