mysigt

Idag har mina brudar varit här i fristad, för en gångs skull, och grillat. jag tror den här turen till buschen var uppfriskande. iallafall, dom kom hit och vi grillade. en sak är säker, och det är att anna aldrig mer ska få grilla kött! för att uttrycka mig fint, så såg det ut som grejerna som hängde ner från broar, eller vad säger du anna? haha, sen gick vi ner till sjön för att kolla på utsikten. då fick jessica och alexandra för sig att ta ett "bad". med bad menar jag ett doppa-fötterna-kanske-lite-av-vaderna bad, haha. det var kul att se på. sen drog vi tillbaka upp hit och kollade på tv. nu har dom åkt hem iallafall. och jag tycker det har varit en mysig kväll måste jag säga. kan vara rätt skönt att bara vara någondag, och inte alltid supa ner sig på helgerna :D

Nu ska jag städa undan allting och kolla på lite tv :)

Pussheej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback