mohahaha

Först av allt vill jag bara säga till anna att jag ska ha "dom" tills på midsommar. sen ska jag inte göra "det" mer, för jag börjar redan känna av konsekvenserna.. vilket inte alltid är så kul. man vaknar mitt i natten av en stor jävla hostattack som varar i sisådär fem minuter. haha, men annars äre kul :)

Vi har typ ett datarum, eller vad man ska säga, där vi har våran dator. man kan säga att jag så gott som lever i det här rummet på nätterna när jessica inte är hemma. det är så skönt att inte alltid höra någon som skriker längst ner i trappan: Carro, flytta på dig, jag ska ha datorn nu!! hon kommer komma hem nu någongång innan midsommar, men då ska hon ta med den bärbara hem, som tur är!

Nu kommer jag framstå som världens datanörd, men jag förstår verkligen inte hur jag ska klara mig tre-fyra dagar utan dator nu när vi ska till varberg. men när jag tänker efter så ska det bli jävligt skönt att komma bort från datorn :)

Oh, spännande.. nu har jag fått fint besök. av en fluga! någon att spendera natten med. bättre än inget :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback