mat

Idag bjöd jag och jennifer hem oscar och tobias på mat. tacos för att vara exakt. det var mycket gott måste jag säga. har åkt en jävla massa moppe idag med. skjutsat tobias runt i fristad. det var kul :)

Jag vill att det ska bli fredag nuuuu!! då är det fest, och jag längtar typ ihjäääl mig.

Jag har kommit på att det var väldigt längesen man var hemma en hel dag och inte gjorde någonting. jag har bara varit hemma två hela dagar på sommarlovet. jag saknar faktiskt lite att bara sitta hemma och inte göra någonting. men jag kan inte påstå att mitt sommarlov har varit dåligt. hittills har det varit huur jävla bra som helst. kunde inte ha varit bättre faktiskt :D

Pussheej <3

Kommentarer
Postat av: jennifer

och jag håller med som in i helveteeeee !! :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback