listaaa

Jag har så förbannat tråkigt nu :(

 

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 ? vad står där?

 

?Långsamt växer sig lågorna allt högre och slickar pojkens täcke som är mönstrat med action hjältar från tecknade serier."


 

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

 

Mitt vita armband.


 

3. Vad var det senaste du såg på tv?

 

Sista avsnittet av O.C.


 

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:

 

01.58. (02.06 var den.)


 

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

 

Absolut ingenting.


 

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

 

Vid tio typ, då gick jag hem från oscar och gustav. 


 

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

 

Bilder från midsommar.


 

8. Vad har du på dig?

 

En stooor t-shirt.


 

9. Drömde du något i natt? I så fall ? vad?

 

Drömde gjorde jag säkert, men jag kommer nästan aldrig ihåg vad.


 

10. När skrattade du senast?

 

Idag när vi kollade på film.


 

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

 

Tavlor typ ;D
 

12. Har du sett något konstigt på sistone?

 

Nä, inte vad jag kan komma på nu?


 

13. Vad tycker du egentligen om den här utmaningen?

 

Jobbig som fan, men jag har inget bättre för mig. 


 

14. Vilken var den senaste filmen du såg:

 

Offside med oscar, gustav, jennifer och tobias.


 

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

 

KLÄDER!


 

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till:

 

Hmm.. jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.
När jag gick ur högstadiet hade jag 11 VG och resten G. I mitten av gymnasiet hade jag ALLA IG utan två ämnen. Men nu har jag bara ett IG dock :)

 


17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?

 

Jag skulle göra så att det var sol dygnet runt i Sverige :)


 

18. Tycker du om att dansa?

 

Nja, beror väl på hur påverkad man är :D haha


 

19. George Bush?


Vet knappt vem snubben är :/

 

 

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka?

Hade det varit en pojke, så hade han fått heta Sebastian eller Viktor.
Hade det varit en tjej hade hon fått heta antingen Nicole eller Josefine.


 

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?

 

Helt klart, sola och bada varenda dag.


Kommentarer
Postat av: emilia

när då? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback