jaha..

Gårdagen spenderade jag med jennifer. vi åkte in till stan och köpte godis. eller aa, vi skulle egentligen åkt in till stan för att köpa godis. men vi åkte till knalleland och köpte spray och lite så. sen när vi skulle köpa godis, så bestämde vi oss för att gå in till stan istället. sagt och gjort. det gick faktiskt fortare än vad jag trodde. vi gick förbi bakgården och blev huuur sugna som helst på paj, så vi gick till viskan och fikade. sen äntligen, gick vi till videomix och köpte godis. sen var det bussen hem som gällde. när vi väl var hemma gick vi till city och köpte chips och dip. efter det begav vi oss hemåt, och jennifer laddade ner typ 250 låtar åt mig. så idag är jag glad, för jag har massa låtar att lyssna igenom :)

Jag har solat idag. det var längesen man kunda vara ute utan att frysa. men idag så :D

Oh, nu kom det på en bra låt på iTunes. The all american rejects - Dirty little secret.

Förövrigt älskar jag the all amercian rejects :)

Pussheej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback