helgen

Den här helgen, har varit den mysigaste och roligaste på länge. det har varit en riktig sån här "klasshelg". i fredags var vi hemma hos lina. där blev det fia med hutt, karaoke och många goda skratt. hej och hå, spriten bara flödade. man kan säga att det blev en aning för mycket av det goda, men det som är bra när man har druckit lite för mycket, är att man erkänner för alla hur man känner och säger saker man inte vågar säga i nyktert tillstånd. så det är jag lite glad för, haha!

Igår kom alla kvinnor hem till mig. vi grillade, hoppade studsmatta och hade det allmänt mysigt. sån här sammanhållning, eller vad man nu ska säga, hade vi verkligen inte i högstadiet. inte ens i närheten. så jag måste säga att jag är väldigt glad att våran klass är som den är, och att vi har så många härliga personer. tack för en lyckad helg flickor :)

Ne, nu ser jag att det är helt
blå himmel, ut med det samma!! :D

Pussheej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback