HAHAHAHAHAHAHAHAHA

Jag tror jag dör av skratt!! förra veckan när jag, lina och alexandra satt i en busskur uppe vid skolan, kom det fram en kille som hette Lars Höjs, han brukar alltid gå runt vid bäckäng, så jag har träffat honom många gånger. men det hade inte dom andra gjort. man kan inte säga att han har en cp-skada, men det är nått fel på honom iallafall. så sa han att vi var söta och frågade vart vi bodde och grejer. då sa jag att jag bodde på sjöbo, fråga mig inte varför. och nu när jag låg ute och solade, hade jag på radion samtidigt. och på mix megapol hade dom önsketimma, när man fick ringa in och hälsa saker, och en låt. tror ni inte det ringer in en kille som heter Lars höjs?!?!?! han ba: aa, jag skulle blandannat vilja hälsa till dom tre tjejerna i busskuren förra veckan som bodde på sjöbo! jag vet inte om han menade oss, men om han gjorde det så dööör jag.. hahahaha. sitter här och skrattar för mig själv. det värsta var ändå att låten han önskade, till oss, vad la dolce vita. haha :D

Nä, nu ska jag ut och lägga mig i solen igen :)

Pussheej <3

Kommentarer
Postat av: alex

HAHAHAHAHAHAHA

2007-06-09 @ 10:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback