grill

Dagen har varit suuperbra. började med att jag gick upp runt elvatiden och sprang ut i solen. vid tvåtiden kom jennifer hem till mig. vi hoppade lite studsmatta och gick upp till city och köpte en jävla massa godis. sen lite senare åkte jag hem till min gammelmorfar som fyllde år. efter vi hade varit där, hämtade vi upp jennifer, och hon följde med mig hem igen. vi pratade med oscar lite på msn, och bestämde att vi skulle grilla ikväll. eftersom alla andra var så "trötta" så blev det bara jag, jennifer och oscar. men jag klagar inte. vi fick upp en brasa jättefort, och korven smakade bra. haha, nu sitter jag här, och väntar på att oscar ska komma in på msn så vi kan spela duellen. ser man på, här kom han :)

Pussheej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback