fy faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan

Midsommar 2007. ja, vad ska man säga. dagen var mycket lång kändes det som. dagen började med att jag, jennifer, gustav och anton tog tåget till varberg. sen bar det av mot annas lägenhet. där satt vi till klockan sex ungefär. sen åkte vi upp till jennifer stuga på getterön och förfestade lite. där uppe var det roligt. när vi sedan åkte tillbaka till stan gick det bara utför. folk blev sura hit och dit, och jag orkade inte med allting. så jag och jennifer tog 01.50 tåget hem till borås. men innan det gick vi hela vägen från träslövsläge till stan!!

På tågstationen träffade man massa gamla goa folk. haha, en av dom var johanna. jag måste säga att jag var helt sjukt sur igår, men när johanna satte sig på tåget med oss, så blev båda jag och jennifer mycket gladare. vi var framme i borås typ 3, och våran buss till fristad gick 05.40. tre timmar i stan är inte roligt måste jag säga. vi pratade med allt ifrån göteborgare som hade missat bussen, fyllegubbar som hade blivit lämnade ensamma och poliser som trodde vi var uteliggare, hahaha! anledningen till det var att vi sov i busskuren. jag menar vem är inte trött klockan fem på morgonen?!

När vi var framme i sristad skulle vi gå hem till mig. tror ni inte dörren är låst, och jag inte hittar nyckeln. jag trodde pappa var hemma, men han ska tydligen vara i falkenberg tills på söndag. så jag sa att jennifer kunde åka hem, vilket hon gjorde. sen satt jag ute från 06.00 till typ 17.10. det var låååånga timmar. då ringde pappa och berättade vart han hade gömt nyckeln. bättre sent än aldrig.

Idag ska vi på mysfest hemma hos jennifer. ska bli riktigt trevligt faktiskt. ta igen gårdagen liksom :)

Pussheej <3

image84
Lagom trött efter att ha varit vaken i 25 timmar och inte komma in i huset!
tur bara att jag hade sex tröjor och en sovsäck på mig :)

Kommentarer
Postat av: jennifer

där hade du inte vart vaken 30 timmar! haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback