fjortis?

Hittade en till rolig grej, tror jag.

Är du en fjortis?

Fester:

[ ] jag blir full på folköl

[ ] Jag har sex med flera

[X] Jag röker

Summa: 1

 

Självbild:

[X] jag försöker vara normal

[ ] jag är yngre än 16 men äldre än 13

[ ] Jag tror att jag är tjugo

[X] Jag blir kallad fjortis fast jag själv inte är det (typ av cliff)

Summa: 2

 

Beteende:

[ ] Jag lyssnar på musik som sjungs av remixade babyröster

[ ] Jag bor på PA, Lunar, Apberget eller liknande hemsidor

[ ] Msn är så mycket bättre än att prata IRL

[X] Jag är så hetro man kan vara

[X] Men har hånglat med samma kön för att det var kul

[X] Jag läser veckorevyn, solo eller någon liknande tidning

[ ] Jag kramar istället för att säga hejdå

[ ] Jag kindpussar folk

[ ] Jag skriver jah istället för jag och använder lunarspråk

[X] Jag lyssnar på radio

[ ] Jag lever för mina vänner

[X] Jag följer känslobaserade serier med hela mitt hjärta och kan gråta till dom

[ ] Skolan är inte viktig

[X] Jag läser aldrig frivilligt

[ ] Jag vet inte vad växthuseffekten är

[X] Jag vet inte vilken världsdel kambodja ligger i

[X] Ett riktigt svårt val för mig är att välja mellan kläder på morgonen

Summa: 8

 

Kläder och stil: Jag har/bär

[ ] jag har en I <3 NY tröja fast jag aldrig varit i New York

[X] Ljust läppglans

[ ] Sveamössa
[X] Mer än två par märkesjeans

[ ] Plagg som det står SSS på fast jag inte seglar

[ ] En Henry Loyd-jacka

[X] Stora glasögon

[ ] Fakeväska

[ ] Jag funderar på att skaffa palestinasjal eftersom det verkar vara så trendigt

Summa: 3

Sammanlagt: 14/30


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback