fett najs :D

Nu har jag äntligen kommit hem från stan. det började med att jag och wrood tog sexbussen in till stan. sen gick vi till Mcdonalds och köpte varsinn Mcflurry. jag tog den där nya med cornetto smak. MUMS, säger jag bara.. den var såå god. iallafall, sen satte vi oss i stadsparken och bara tjöööta om allt möjligt, när vi hade tjötat klart gick vi till brämhultsbussen. vi hoppade på den, och herre min jesus vad varmt det var. jag satt och frös på 150 bussen från fristad, men på brämhultsbussen kunde man fan inte vara annat än varm!! jag tycker synd om dom som måste åka den varenda dag i sommar. lucky me som slipper. vi hoppade av, mötte jennie, hämtade det vi skulle, och åkte sen tillbaka till stan. mötte kalle mannen på bussen hem. wrood lärde oss arabiska. har dock glömt vad det var hon lärde oss för ord, men jag kommer ihåg att carl tyckte det lät som en korv, hahaha! :D

Just nu är det sverige match, men jag orkar faktiskt inte kolla. för det första gillar jag inte fotboll, även om sverige spelar. och för det andra är det grey's anatomy nu, vilket jag tycker är 1000 gånger bättre :)

Längtar som faaaan tills imorgon. går inte att beskriva med ord. skolavslutning, supa sig redlöst full, umgås med härligt folk.. fy fan, ge mig torsdag nu!

Nu ska jag gå och längta ihjäl mig!

Pussheej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback