fest

image85

Igår var vi på fest hemma hos jennifer.
det var väldigt trevligt måste jag säga. folket var härligt och vädret kunde inte ha varit bättre. benjamin däckade först, eftersom han drack en massa jävla absint. men det är en annan historia. helskön kväll helt enkelt :)

Idag har jag varit med jennifer, oscar, anton, wrood och gustav. vi har varit hemma hos mig och kollat på film. men som det alltid brukar bli när vi ska se film, så satte vi på filmen, men kollade inte. fyra av oss sex låg och grovhånglade i mina soffor. och vi andra två, som var jag och gustav, satt och funderade på vad vi skulle göra! haha, tillslut kom vi på att kunde gå ut och åka moppe. sagt och gjort. vi hämtade hjälmarna och gick ut mot moppen. herrejesus, det finns verkligen inget bättre. jag skjutsade gustav runt i hela asklanda typ. han skjutsade mig lite också, hehe. när vi kom tillbaka efter 20-25 minuter var filmen slut, men folket låg i samma ställningar som förut. då bar det av uppåt mot datorn och psych. man vill ju inte störa turturduvorna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback