aouch

Jag har varit ute och solat heela dagen idag. ändå från klockan elva till klockan fem. visst, jag har väl gått in någongång och hämtat vatten eller så, men annars har jag hållt mig ute. så nu är jag helt sönderbränd. känns som min hud ska lossna. det blir inte bättre av att jag är sådär härligt röd också! haha, men det brukar oftast övergå till en mer brunhet :)

Imorgon är det skolan igen. jag tycker det ska bli roligt faktiskt. för det första har vi bara 2 lektioner, eller aa.. jag har det iallafall. sen känns det som om vi tjejer som har umgåtts den här helgen har kommit varandra lite närmare, om man säger så, haha. så det blir nog en bra dag imorgon!

TVÅ SKOLDAGAR KVAR NU!! :D

Kommentarer
Postat av: jessica

hahah,,du kan ju inte tycka det är så kul, för du kom ju inte :s :P moahaha

2007-06-04 @ 15:57:34
Postat av: alex

haha du dök ju inte ens upp carro:P

2007-06-04 @ 17:32:47
Postat av: C

haha, jag veeet!! men jag skulle kommit egentligen :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback