ÅÅÅH, härlig skolavslutning!!

Fy fan vilken goo dag. eller aa, ska man säga kväll? nu är det iallafall sommarlov, ända till den 28 augusti, om man ska tro skorran. vi har spenderat första delen av kvällen på brämhult. det var faktiskt mycket trevligt måste jag säga. spriten flödade, och folket mådde bra. efter ett tag åkte vi till kyppe. där träffade vi massa gamla goa folk, och även massa nya. men det var en speciell sak som jag tyckte var speciellt bra.. och detta skriver jag nu, för att jag fortfarden är lite smålullig. men det är sådana smällar man får ta helt enkelt. bra kväll, heeeeeeeelt klart godkänd :D

Jag har kramat en brandman förresten. när vi skulle gå från kyppe, så stog det en brandbil där. så stog det en ensam kille där utanför. så sa tobbe typ: hej, bla bla bla.. och han svarade ba: hej.. sen så kom vi in på tjejer, och brandmannen ba: aa, jag får inga tjejer för tillfället. och då erbjöd jag honom en kram. så han inte skulle känna sig helt ensam. så jag har kramat en BRANDMAN!!!! <3 :D

Pussheej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback