usch

Dagen blev verkligen inte som planerat. skulle egentligen vara med elin, anna, malin och lina. men vi får helt enkelt ta det en annan dag. det blir nog lättast så :)

Nu sitter jag här med massa kläder, en stor filt och et stort glas vatten. inget godis för mig idag inte. tänkte att eftersom jag inte ska göra något speciellt idag, så kan jag lika bra göra hårinpackning och grejer. myywsigt värre!

Imorgon ska jag och malin till göteborg. vi bestämde det innan, att vi ska dit och äta. kanske kolla lite i affärer och så. sen på måndag ska vi till liseberg. jag längtar som fan. längesen jag var där.. eller aa, förra året. men det är läängesen för mig :D

Nu ska jag mysa för mig själv, haha :(

Puss påre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback