Tisdag


(lyssna medans ni läser vetja, thihiw)

Den här dagen har varit så slö och go så det är inte sant. det hela blir ju inte sämre av att pappsen inte kommer hem ikväll. förhoppningsvis kommer han inte hem imorgon heller. wihooo, i'm happy :)

Låg och kollade på "so you think you can dance" nyss. vad tror ni jag ser i taket, om inte väärldens största, äckligaste spindel!! jag fick panik och sprang upp till mitt rum för att, ännu en gång, hämta min sprayflaska som jag så kärt håller av. sprutade x antal gånger mot spindeln, men utan framgång. för dom som undrar varför jag inte bara tog en vanlig tidning och dödade den, så var det för att den satt i taket. och dit når inte jag. iallafall.. efter lite spray ramlade den ner från taket, och jag trampade på den, med skor! men eftersom detta var den andra övernormalt stora spindeln på tre dagar, så tvivlar jag inte på att det finns mer. usch!

Förövrigt håller jag på att bli riktigt jävla yr. den där sprayen var nog inte bra. nä, jag får ta och öppna ett fönster!

Tjarå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback