RABARBERPAJ

WIHOOO, sandra bjöd precis över mig på en bit paj. tror jag ska gå över och hämta en liten pajbit minsann. paj klockan 05.20, aldrig fel.. mjaaaaaw :D

Förövrigt kan jag inte sova. anledningen? jag har en stor, jävla äcklig mal någonstans i mitt hus!! såg den för fyra timmar sen, men efter det har jag inte sett den mer. och det är verkligen den största malen jag har sett i hela mitt liv. jag kan inte sova innan den är död. kan heller inte gå ner för trappan innan jag vet vart den är! tänk om jag går ner och den bara flyger rakt på mig! en äcklig, hårig (JA, DEN ÄR HÅRIG!!!) mal i fejjan är inte vad man vill ha! blä. jag gick ner innan och skulle borsta tänderna. då hade jag på mig pappas jäääättestora jacka, en halsduk, vantar, extra långa byxor och en mössa! allt detta bara för malen inte ska kunna landa på några "fria ytor". det vill säga på min kropp. sålänge jag har så mycket kläder på mig så får den sitta på mig hur mycket den vill. jävla jumbo mal, hatar dom. så därför ska jag stanna kvar här uppe och vänta tills imorgon kväll då pappa kommer hem. då får han ta hand om den :)

haha, rasmus rosengren är inte normal! han tjatar som en galning på att jag ska följa med till knalleland för det är rea! NU, klockan 05.30!

rasмus.' säger:
vaad gör du nu då ? 

caroline E säger:
haha, iiiingenting ;D
caroline E säger:
durå?
rasмus.' säger:
haha okej ;D neej absolut inget. häng med till knalleland :)
caroline E säger:
haha, du vet redan svaret ! :D
rasмus.' säger:
hahaha (A)
caroline E säger:
du är ju inte normal! klockan är 5 på MORGONEN.
rasмus.' säger:
halv 6 snart.
caroline E säger:
ännu värre
rasмus.' säger:

snäääääälla?

GLÖM DET!

GODNATT! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback