onsdag

Jag har allvarligt talat ingen som helst aning om det är tisdag eller onsdag idag, så jag skriver helt enkelt onsdag. idag ska jag hem till maalin. vi ska köpa massa godis och kolla på massa bra filmer, förhoppningsvis. det är bra att vara hemma hos malin, för hon har alltid bra filmer hemma. igår såg jag förövrigt världens cepe film. Dead plane hette den. det skulle vara en skräckfilm, men jag tyckte mest den var sjuk. massa zombier på ett flygplan, och tillslut var alla utan typ 4 personer zombier. jag säger då det :D

Det känns konstigt nu för tiden när jag pratar med malin om mina klasskompisar. för nu mera är det ju våra klasskompisar, och våran klass. SPSP2K. mhm, det kan jag leva med, haha!

Nu måste jag packa ihop mina saker, för snart kommer malleböös.

Pussheej <3

Kommentarer
Postat av: jennifer

det heter inte SPSP2K :)

Postat av: alex

nu är vi ej SP1K längre så sorgligt och ja, det var onsdag haha:D

2007-07-05 @ 14:04:00
URL: http://amethyst.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback