Musik <3

image92
(För att jag precis har insett att deras musik är underbar.)

Så var det tisdag igen. känns som att jag aldrig vet vilken dag det är längre. det är kanske inte så konstigt, eftersom att jag har vänt på dygnet dom här veckorna. gått och lagt mig runt 05.00, och gått upp vid 14.00. men har man inget sommarjobb, så får man faktiskt sova hur länge man vill :)

Igår sov malin här. hon gick upp före mig idag. låångt före mig, det kom som en chock. sen när jag vaknade och skulle göra frukost åt oss, satt hon i trappan och sa att hon skulle hem. men jag förstår henne, hon ska åka till kroatien på torsdag och har inte ens börjat packa. jag hade förmodligen gjort samma sak. jag gjorde toast i min ensamhet, och satte mig och kollade på Ellen Degeners show. varför?! det suger, haha. snart kommer pappa hem med kebebrulle. det har jag längtat efter hela dagen, yummie yummie :)

Snart ska jag hem till mamma. har inte bestämt mig för om jag ska åka idag eller imorgon. ska iallafall vara borta ett bra jävla tag. det ska bli så skönt att komma bort från den här hålan en vecka, eller två. förhoppningsvis har folket där ute semester, får hoppas på det så jag har någon att umgås med. att alla ska ha jävla sommarjobb!

Laddade förövrigt ner 560 låtar igår. sitter och gör det fortfarande. men jag klarar faktiskt inte av att sitta och lyssna på samma gamla musik hela tiden. så nu har jag laddat upp iTunes med massa bra låtar. det känns bra. den enda saken jag har gjort idag, som jag faktiskt är stolt över :)

iTunes består numera blandannat av:

Sum 41
Blink 182

The tough alliance
The yeah yeah yeahs
Set your goals
Stiff little fingers
Fall out boys
Hawthorn heights
New found glory
Something corporate
Good charlootte
The clash
Backyard babies

Om någon nu ville veta, så vet ni :)

Ciao <3

Kommentarer
Postat av: Miss

Åh han är så snygg! men vafan hette han nu igen hmm... funderar(?)... Travis visst heter han det? ; D

Postat av: C

Japp, travis barker :D haha

2007-07-10 @ 18:11:18
URL: http://carolineliasson.blogg.se
Postat av: malin

långt och långt.. en halvtimme ;D

2007-07-10 @ 18:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback