min helg

Min helg har varit heelt underbar.

I fredags var det fest hemma hos jonathan.
måste säga att det var mycket trevligt. fanns många anledningar till det, haha! en inte lika rolig sak, var att malin "spottade" ut sitt tuggummi i håret på mig, när hon och jag var som mest berusade om man säger så. jag tänkte inte speciellt mycket på det, inte malin heller tror jag. men när jag väl skulle dra bort det, så följde en stor jävla hårtuss med. så nu mera har jag nästan ingen blond slinga längre. känns sådär :D

Igår var jag med tobias, oscar, gustav, anton, bullen, wrood, jennifer och malin. vi var hemma hos mig och kollade på film och rökte vattenpipa. fy fan för anton säger jag bara! vi kollade på en skräckfilm, hunted forest, och mitt i filmen säger han att han ska gå på toa. men istället för att gå på toa, smyger han ut och lägger sig i en buske. hans plan var att någon skulle gå ut och leta efter honom, och då skulle han skrämma skiten ur den personen. efter typ en timma, blev alla oroliga och folk gick ut och letade. dock inte jag, malin och oscar. vi satt kvar inne i värmen, för det var svinkallt ute. iallafall.. efter fem minuter hör man vääärldens skrik. och klockan var liksom 2 på natten, så lite rädd blev man. sen kom alla in, och skrattade. då hade anton legat ute i en timma!! allt det för att skrämma några stackars personer :)

Jag orkar inte skriva mer nu faktiskt!

Pussheej <3

image88
Nu gör vi "carro-minen" allihopa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback