mhmm

Det går inte förklara hur glad jag är över att inte ha något sommarjobb. jag kan sova huur länge jag vill på dagarna, vilket jag har gjort. kan vara vaken huur länge jag vill, vilket jag har varit. kan supa på veckodagarna om jag vill, vilket har hänt. men dock inte ofta, eftersom dom flesta jobbar, det suger. och jag är faktiskt inte ett dugg avundsjuk på dom som får pengar efter sommaren. för det enda man köper är typ kläder och annan skit. liksom nya kläder, visst det är kul att ha.. men jag kan köpa nya kläder för dom pengarna jag har hemma. man behöver inte ha flera tusen. och man kan umgås med härligt folk på dagarna, istället för att sitta på ett tråkig jobb. så jag är riktigt jävla glad över att jag inte har något sommarjobb! men nästa sommar, då ska jag ha ett.. det har jag redan bestämt :)

Jag gillar min nya bakgrund. när jag ser den blir jag glad, och inte alls lika sugen på godis! hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback