MHM


(Älskade låten när jag var liten, älskar den fortfarande..
RÖSTEN TAR DÖD PÅ MIG! yummie)

Jag kom att tänka på en sak innan. det har med min kära mor och med min ålder att göra. hon kan inte riktigt bestämma sig hur gammal jag är. för ibland när jag gör "barnsliga" saker (kommer inte på nått exempel nu, men ni fattar) så säger hon alltid:
- men lilla gumman, du är faktiskt 17 år!
men sen när jag frågar en sak, exempelvis om jag får åka utomland själv i tre veckor, säger hon:
- men.. ehm, du är ju bara 16!
om sanningen ska fram så är jag faktiskt bara 16, och jag fyller inte 17 förrens dagen innan nyårsafton, 29 december. ja, det är hemskt, men sant. så min mamma ser mig som en liiiten 91:a, vilket jag hatar nått så enormt. men pappi, han bryr sig inte minsann. han påpekar varje dag hur duktig jag är och dammsuger och grajer. pratar till och med om när jag ska flytta hemifrån, wihoo. den dagen längtar jag till nått så enooormt :D

Idag gick jag upp klockan 12.
det är ett mirakel, iallafall om man heter just caroline eliasson. det tidigaste jag har gått upp det här sommarlovet är halv två. så detta känns bra. haha.

Om 6 timmar ska jag hem till mamma. klockan nio typ. hon ska hämta mig efter jobbet, och jag hoppas verkligen inte att hon glömmer av det den här gången! men det tror jag inte. ska bli så jävla skönt att bara komma bort några dagar. och har jag tur, vilket jag oftast har, så är även viktor och hans gäng där ute den här helgen. då har jag nått att sysselsätta mig med i två dagar tills malin kommer. för jag ska nämligen fråga om hon vill komma ut på söndag eller måndag. troligtvis måndag. sen om det är fint väder så stannar vi nog ett par dagar, kanske en hel vecka, wihooow. så den här helgen ser jag fram emot. var i och för sig fest på lördag.. men va fan, jag kan inte festa varje helg :)

Nu ska jag duscha och lite så, sen ska jag faktiskt ut och springa. när jag säger springa menar jag gå. jag är faktiskt stolt över mig själv att jag ens har kommit på tanken! :o

Tjaaaarå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback