Lördag

Jag tycker synd om min mamma. hon ringde precis och frågade vad jag skulle göra imorgon. jag sa att jag skulle till göteborg med malin. så sa hon bara: jaha..

J: - vadårå?
M: - nä, vi ska ju fira en födelsedag imorgon..
J: - jaha, vem fyller år?
M: - jag :(

Blää, det hade jag heeelt glömt av! men jag ska bannemig till göteborg. så kan jag passa på att köpa en present till henne där med. ja, det ska jag göra. två flugor i en smäll liksom.
Det hela blir ju inte bättre av att min mormor fyller 56 imorgon, och min morbror fyller 37 (han och mamma är tvillingar). aja, hoppas det löser sig iallafall :D

Idag ska jag vara med anna, malin och elin. jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på. hoppas på buuuuuus i stan. men man vet aldrig. kanske bara blir film eller nått, får se litegranna :)

Nu blir det duusch!

Ciao <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men carro inte kan du väl glömma din mammas födelsedag...du får köpa en STOOOR present :P
JAg hoppas också på bus i staden:D

2007-07-07 @ 14:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback