LINDA ÄR SKÖN


(vad kan man säga mer än underbaaart?)

Idag har jag umgåtts med Linda som sagt. hon skulle egentligen hjälpa mig att laga pannkakor, men eftersom vi var mer sugna på godis, så drog vi upp till city, köpte en fet chokladkaka, och begav oss hemåt. det var jävligt skönt att få prata av sig.. vilket man alltid kan göra med linda. kul att höra lite vad som händer i hennes liv med. det var ju ett tag sen man såg rackaren. iallafall.. vi kom hem, spelade badminton ett tag, sen drog vi in till mig. vi kollade igenom alla mina kort på datorn, och hej vad vi skrattade. haha, var fan längesen jag skrattade så mycket! det behövdes må jag säga. lite senare hittade vi en tia på golvet!

Linda ropar: - en tia på golvet!!! 
Jag: - ja, den är nog min.
Linda tänker en stund, tar tian, smyger ner den i fickan och säger:
- Nä, jag tror den är min!

HAHAHAHAHAHAHA, hon snodde en tia.. från mitt hus. men den var hon värd.

Tror inte det blir nått party i helgen. möjligtvis på lördag, men jag får se. på söndag ska jag iallafall vara med linda igen. vi ska förga håret, och baka kladdkaka, kanske chokladbollar, yuuuumie. sen på måndag ska jag vara med malin. känns som jag kan börja gråta så fort jag tänker på henne. känns nästan som hon är död! har saknat henne som fan. skynda dig hem malin <3

Nu ska jag kolla teve, wihoo :)

Tjaaarå <3


Kommentarer
Postat av: elin

Åhh, carro jag har blivigt kär i denna låten<3!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback