japp

Just nu sitter jag här och gapflabbar för mig själv! och då menar jag verkligen gapflabbar! så att tårarna sprutar åt alla håll, haha. varför kanske ni undrar då? jo, jag tog ett kort på malin när hon låg och sov. jag zoomade in så mycket det gick på kameran, la in på datorn, och nu har jag den som bakgrund. det var verkligen den fulaste bilden jag någonsin sett! så nu kommer jag få mig ett gott skratt varenda gång jag sätter på datorn. malin däremot blev sur som fan! hon tror jag ska lägga in det på bilddagboken. visst, det hade varit roligt, nästan lite föör roligt. men så elak är jag inte :)

Var förövrigt i göteborg med mina flickor idag. malin och wrood. det var väldigt trevligt må jag säga. fick köpt lite saker också, så jag är nöjd :D

Nu ska jag göra malin sällskap in i drömmarnas värld. hahaha, poetiskt! (Y)

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback