höhö

Har precis lyckats klämma fram jennifers lösenord till hennes blogg. hon nämnde det för mig idag att hon har en blogg, och det visade sig att hon har haft den i fyra månader typ. haha, men nu vet jag lösenordet och allt, så jag och malin är mycket belåtna :)

Dagen har spenderats med jennifer och malin. först käkades det pizza, sen plockade vi upp oscar och begav oss till city. sen blev det film at oscar place. hannibal rising, som förövrigt SÖG! en timma och femtiosex minuters plågande. kändes inte bra. men jag gillade sällskapet. vad hade jag gjort utan mitt kära filmteam? dött antagligen. antalet filmer vi har sett det här sommarlovet, går troligen inte längre att räkna på fingrarna. men det gillar jag! för mitt sommarlov har börjat heelt perfekt.

Perfekt var ordet, och det lär ju bli fulländat på fredag då det är fest.. igen! me like alot :)

Inget klagande i min blogg inte.
konstigt.. det finns absolut ingenting att klaga på nu mera! hihi

Nu ska jag gräva ner mig under täcket och kolla psych.

Pussheej <3

image89
Typ my girls? :D

Kommentarer
Postat av: jennifer

we are your girls, 4-EVAH! *fnizz*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback