HELG, UNDERBARA HELG

Seriöst, den här helgen har varit så jäävla bra! börjar kännas som gamla goa tider igen. wihoo.

I fredags var det fest hos johnny. det var i och för sig i bollebygd, men det fanns trevligt folk och god dricka, så jag klagar inte det minsta. rolig kväll!! :D

Igår var vi hemma hos elin. där var det typ myskväll med klyff eller kliff eller vad det nu hette, och massa andra saker. herregud säger jag bara.. jag tror det var längesen folket var så fulla. haha, men roligt var det! eller aa, det blev mindre kul runt 01.00 när elin och anna inte mådde så bra. men jag har pratat med dom, och nu mår dom mycket bättre :) hehe

Ikväll blir det förmodligen mys hemma hos tobias med massa folk. får se om jag orkar dock. är skit trött!

Nu ska jag lägga mig och sova lite till!

Tjarå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback