BLÄÄÄÄÄÄÄÄ

image95
(när jag har tråkigt, är kameran min bästa vän :D)

Ska inte hem till mamma nu ändå. hon kommer imorgon, på grund av lathet. min mamma är lat med andra ord. och jag hatar det! jag hade sett fram emot att få åka dit ut och träffa allt folk. men nej då, jag ska dit imorgon. då hinner jag ju bara vara där en enda dag innan jag ska hem igen. men ska dit nästa vecka ändå, så det spelar inte så stor roll!

Jag är förövrigt kär i en låt. MYCKET kär.
The kissaway trail - Smother + Evil = Hurt
Mycket bra låt om jag får säga det själv :)

Nu ska jag göra hamburgare.. igen. känns som att jag bara äter nu för tiden, haha.

Ciao

Kommentarer
Postat av: jennifer

tacka mig tacka mig tacka mig :D

Postat av: sara

Du e söt careeeeeeee :)

2007-07-19 @ 17:22:39
URL: http://saradraheim.blogg.se
Postat av: erica

gud vad fint hår du har! sånt hdär hår vill jag ha! :/

2007-08-13 @ 02:32:26
URL: http://hunnam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback