bio

Idag blir det bio med mina brudar. malin, anna och elin. vi ska se hostel 2. har dock inte sett ettan med jag hoppas inte det behövs. kul skare bli iallafall, som tusan! :)

Jag satt och tänkte på det innan, att det är jättemånga som har utegångsförbud just nu. inga jag känner, men jag såg det på bilddagboken, höhö. jag fattar inte riktigt grejen med utegångsförbud. jag har aldrig haft det, och mina föräldrar skulle aldrig ens tänka tanken på att ge mig det heller. vad gör det för nytta? låsa in sitt barn, låta det sitta och bara glo. det hjälper ju inte precis. om ens barn har gjort nått dumt, så försvinner ju inte det dumma liksom! eller? hade jag haft det hade jag förmodligen dött.. fort! nä, fy fan för utegångsförbud.

Nu ska jag platta mitt håååååår!

Puss påre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback