äntligen..

image99
(måste seriöst låta min kamera vila en stund nu, haha)


 

.. hinner jag med att blogga lite. haha, känns som det var ett år sen jag gjorde det sist. den här helgen har varit hur skön som helst. i fredags var det som sagt fest, först hemma hos madde med resten av gänget, sen begav vi oss hem till robin. mycket lyckad kväll om jag får säga det själv. i lördags gjorde jag absolut ingenting. skulle hem till rebecka A på fest egentligen, men eftersom man kände av fredagens bravader en aning så tackade jag nej. sen igår, söndags, var jag med jennifer, oscar, gustav och anton. vi satt ute i deras lilla stuga och försökte få igång en star wars film, eftersom gustav och anton skulle ha star wars-natt. kul, eller hur. alla sex filmer, och en film är typ 3 timmar.. wihoo. efter två timmar fick dom igång den jävla filmen. vid den tiden var det bara jag, gustav och anton kvar, för dom andra hade gått. jag drog efter 25 minuter jag med, konstigt?! nej, filmen sög. sen senare på natten, klockan 03.00 för att vara exakt, terroriserade anton och gustav mig med telefonsamtal och tjatade ihjäl sig och bad mig komma dit. efter sisådär 25 nej, så gav dom sig och la på. men klockan 06.32 imorse, mottog jag 8 samtal (!), gissa från vem, om inte från just anton och gustav. som tur var hade jag mobilen på ljudlös, så jag sov ända till klockan 15.12. SKÖÖÖNT :)

Tro det eller ej, men nu ringer dom igen! jag fattar inte riktigt vad det är dom vill mig, haha. jag kan inte komma till dom ändå, för nu ska jag dra till linda och se vad hon ska göra ikväll. hoppas hoppas hoppas att hon inte ska vara med patric :)

TJARÅ <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback