23.47


(MAAAWH, mhm!)

Om exakt 20 minuter börjar two and a half men. jippeey, dagens höjdpunkt typ. det hade inte behövt att vara det, om jag bara haft på ljudet på min mobil. skulle nämligen varit med jennifer idag, men dum som jag är har jag haft min mobil på ljudlös hela dagen. så jag har inte hört när den har ringt 25 gånger. upptäckte det först nu. pucko.. nu har jag iallafall satt den på ljud och vibration. så chansen att jag missar ett samtal nu är mycket liten :)

Jag gjorde precis pannkakor. jag äälskar pannkakor, och eftersom min pappa inte kom hem idag heller, så är det vad jag kommer leva på de närmsta 24 timmarna. skulle hem till mamma idag, men smart som hon är, åkte hon direkt hem från stan, utan ens en tanke att hon skulle plocka upp mig på vägen hem! så det får väl bli antingen imorgon eller nästa vecka. blöö.

Nej, nu ska jag ladda upp med godsaker inför den kommande teve-natten :)

Tjarå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback