11.37

image93
(hem till mammi idag :D)

Wihoo typ! jag hinner skriva lite innan jag åker. ska som sagt hem till mamma idag. men jag ska bara vara där tills på fredag som tur är. och tre dagar är ju ingenting :)

Så tidigt som jag gick upp idag, har jag nog aldrig gått upp det här lovet. jag gick upp klockan nio. det var det värsta jag har varit med om. kan ha varit för att jag inte somnade förrens halv sju! skulle egentligen lägga mig vid 04.00, men när jag skulle gå ner och stänga av teven upptäckte jag att det var ett bra program på femman. så jag bänkade mig framför teven i en och en halv timma. bra jobbat caroline! :D (Y)

Jag känner på mig att den här helgen kommer bli superbra. jag och jennifer har planerat vad vi ska göra, och om allt blir som det ska, så blir det perfekt! troooor jag skiter i varberg dock, iallafall om det ska bli sånt här väder. tror jag kommer få det roligare hemma för en gångs skull :)

Satt precis och tänkte på vilka som läser mig blogg. jag har verkligen ingenaning :D

Nä, måste dra mig utåt.

Puss påre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback