04.19

(Natasha bedingfield - Soulmate)

Ja, då sitter man här ännu en gång och väntar på att det ska bli ljust. det är en grej jag har fått för mig nu när pappa aldrig är hemma, och jag därmed sover ensam. jag väntar alltid tills det blir ljust ute. varför? jo, för att jag är lite smått mörkrädd av mig. eller nej, jag skulle inte vilja påstå att jag är mörkrädd.. men jag ligger och inbillar mig att jag hör massa ljud, som jag egentligen inte hör! och då känns det mycket bättre att somna när det är ljust ute. så det är alltid 5 timmar på natten, mellan 23.00 och 04.00, som jag sitter och är livrädd, eftersom det är dom 5 timmarna som det är mörkt. men nu är klockan 04.20, och det börjar bli ljust ute. så nu ska jag gå ner och göra en goood macka, sen kolla brainiac, som jag missade idag, sen ska jag sova :)

Godnatt gott folk <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback