03.00

image96
(jag känner för att supa mig redlöst full. typ som på den här bilden! känner dock inte för att däcka i mina kusiners kök, eller för att spy i båda mina kusiners sängar! känner heller inte för att få en hitlermustasch målad i ansiktet, med spritpenna, samtidigt som alla TAR KORT. höhö, fy fan. men annars så var detta en bra kväll!!)


Bara för att jag alltid har så svårt för att komma på bra rubruker, så kommer jag numera köra med tiden istället. låter väl som en alldeles utmärkt ide? haha.

Jaawh, vart ska jag börja. idag har jag inte gjort något särskilt faktiskt. har glott på teve sen klockan 2 (!) men det har varit så jävla bra teveprogram idag, och jag hade ändå ingen bättre för mig så. tog en paus dock och gick ut och gick i en halvtimma, det var myyywsigt :)

Är ensam hemma, ännu en gång. märkte att pappa köpte hem extra mycket mat igår. och när jag säger extra mycket, så menar jag verkligen extra mycket. öppnade fysen idag för att hämta en glass. då låg det typ åtta paket med färdiglagat mat (EUW) , sen låg det typ fem paket bröd och massa annan skit. och när jag såg all den maten, så visste jag att han skulle lämna mig ensam hemma igen! haha, och jag hade rätt, som vanligt! han kommer nog hem imorgon, men eftersom jag inte har nått emot att vara ensam hemma så ska jag fråga om han kan stanna liiiite längre :D

Imorgon ska jag vara med jennifer! vi ska dra upp till city, förhoppningsvis på hennes moppe som förövrigt är nytankad haha, och köpa godis och hårfärg. sen ska vi hit och färga hennes hår, käka godis och bara myyywsa. det ska ju bli fint väder imorgon med, så jennifer gav förslag om en utepicknick? HAHA, gulligt värre. får väl se hur det blir med den saken :)

Längar så jag tror jag spricker tills på fredag. då ska jag träffa alla goa bruuuuds och partalerajja. WIHO!

Nu ska jag dra mig mot sängen.

GODNATT <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback