tjockisar

Japp, jag och malin är riktiga tjockisar. haha, förra veckan bestämde sig nämligen malin för att helt plötsligt, bara så där, bli nyttig. fattar faktiskt inte varför, men hon skulle iallafall börja idag! så när vi gick förbi cafeterian i skolan, där man bara inte kan gå förbi utan att köpa nått, så sa malin: men åhh, det finns ju inget nyttigt här, som jag kan äta! det värsta var att det låg typ åtta korgar med frukt där! haha, så vi köpte varsinn krämbulle istället. sen gick vi upp i trapphuset, där vi gömde oss.. haha, så ingen skulle se hur feta vi var! sen när vi gick ut igen, hade malin fullt med socker över hela sin tröja! så bra gick det med malins "nyttiga" vecka ;)

Och idag var jag med på gympan, första gången på ett par månader! haha, förstår inte varför jag aldrig har varit med förut, var ju skitskoj! mer gympa, säger jag :D

164745-39

Pusshaaaj <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback