Saturday! ;D

Så var det lördag igen. känns som om det var lördag igår! haha, idag ska jag bara vara hemma och ta det lungt. för jag har haft ett pyttelitet skoskav i en vecka nu nästan, som inte har läkt riktigt. så gick jag med för små skor hela dagen igår, så det blev ännu värre. och igår när jag skulle sova, kollade jag på min fot! och då var den jääääättestoor. haha, helt svullen. så nu kan jag inte gå på den, och jag kan inte ens få på mig mina skor :/

Igår var jag med malin hela dagen. vi var bara hemma, eftersom jag inte kunde gå! så vi färgade håret, kollade på tv och lite sånt mysigt. jag skulle egentligen färga mitt hår i samma färg som jag alltid har haft, och bara rätta till utväxten lite. men jag skulle ju såklaart köpa en nyans mörkare. och se där.. det blev svart! hahaha, men det blev väl inte så himla pjåkigt :D

Läste innan att det skulle bli storm i borås imorgon. det skulle bli som gudrun, och lite värre till och med. haha, dom sa att det var farligt att vistas utomhus, och att man skulle hålla sig inomhus. alla dessa stormar ;)

Puuuuuushaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback