onsdag

Åhh, idag har vi varit lediga hela dagen. började med att gå upp kvart över ett, mycket sköönt! haha, sen gjorde jag mig iordning, drog till stan, solade och nu sitter jag här igen :D

Det roligaste idag, var nog när bussen körde förbi malin. vi skulle nämligen ta halv fyra bussen in till stan. och på den bussen brukar det alltid vara jättemycket folk, för alla ska hem från skolan. så jag sa till malin att hon skulle komma till min hållplats, för där är det aldrig mycket folk, så man får alltid en sittplats ;) men malin sa att hon inte skulle komma dit, för det inte skulle vara mycket folk på bussen. sen efter ett tag kom bussen, och jävlar vad mycket folk det var! har aldrig sett så mycket folk på en buss förut. såå när vi var framme vid malins hållplats, körde bussen bara förbi. HAHA, kommer aldrig glömma malins min, när vi bara körde förbi! men det fixade sig tillslut ändå :)

Sovmorgon till halv ett imorgon med! ska bli rätt så skönt :D

Pusshaaaj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback