onsdag!

Idag började dagen med ännu en försovning. vaknade kvart över sex, och skulle gå kvart i sju till bussen. så jag sprang ner, tog en snabb dusch, sminkade mig, och sedan bar det av till skolan. vi skulle ha matte första lektionen, så alla gick upp till mattesalen som vanligt. men då kom det en tjej och sa att våran mattelärare kunde bli lite sen. så vi fick gå in sålänge, och "räkna" matte. vi väntade och väntade, men det kom ingen. och efter hela 45 minuter dyker han upp ;) så det blev ingen lång lektion...

Sen hade vi tre timmars rast, innan vi skulle på teater. vi skulle nämligen se Oliwer Twist. alla har sagt att den ska vara såååå himla bra.. men jag vet inte riktigt vad dom har för smak! HAHA, jag såg en halvtimma av första delen, sen stensov jag! sen var det tjugo minuters paus, och då blev jag pigg igen.. men sen när andra delen började, somnade jag efter fem minuter igen :) stackars anna som fick väcka mig hela tiden! hehe. 

So long bitches :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback