maaaalin den lille :D

Idag har jag tillbringat dagen hemma hos Malin! men innan jag gick dit, var jag i skolan. vi skulle börjat halv ett egentligen, som vi gör varje torsdag. men idag skulle vi lämna in en inlämning i historian, och då behövde vi bara komma dom fem sista minuterna! så då började vi klockan två istället. när vi hade lämnat in våra inlämningar, skulle vi ha engelska.. men då var den inställd, så vi behövde bara skriva på en närvarolista, sen fick vi sluta! så jag var i skolan typ 20 minuter. kändes rätt onödigt faktiskt :)

Efter vi hade slutat skolan, gick jag, rebecca, lina, sara, desiree och daniel o fikade på viskan. mycket mysigt. där satt vi kanske 45 minuter, innan vi drog vidare ut på stan! vi följde med lina till H&M, för hon skulle köpa lite saker där. sen skilldes vi åt :) jag följde med sara till sin buss en stund.. men sen såg jag jennifer vid fristadbussen. då gick jag dit iställlet, hahaha! vi stog där och pratade en stund, innan hon skulle gå på sin buss.
 
Då började jag den långa färden mot malin! det är uppförsbacke hela vägen hem till malin, från busstorget. jag trodde jag skulle döö! haha. när jag väl var framme, åt vi lite mat, och sen drog vi ner till videomix och köpte maaaassa godis! sen hem igen, för alla backar! haha. sen tjöööta vi lite och sen gick vi ner till stan igen! denna gången gick vi till Mcdonalds och köpte varsinn glass. sen gick vi hem igen, åter uppför alla backar :) sen satte vi oss i soffan och pratade lite till! :D
 
Haha, sen satt vi med varsin feeeeet godispåse! ;) men denna torsdagen har varit mycket lyckad! :D

Pushaaaaaj <3  ;)

Kommentarer
Postat av: jennifer

haha, en äkta genuin malin kommentar :)

Postat av: wrood

haha såå jäkla skoj!,ja ska nåå komma hitt o läsa lite då o då ;) pussar

2007-01-18 @ 22:19:55
Postat av: jennifer

erkänn, malin tvingade dig att ta bort den där "dialogen" ?! hahaha!

2007-01-19 @ 21:37:41
URL: http://jjh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback