lördag!

Nu är jag äntligen hemma igen. kan säga att det blev en mycket lyckad lördag! haha, härliga typer på sjöbo faktiskt. ska lägga in lite bilder senare!

Först tog vi åttabussen, hem till malins lägenhet i stan. där hade vi lite förfest, haha! sen tog vi bussen ner igen, och mötte linda, fanny, sophie och evelina på mcdonkel. efter vi hade mött dom, satt vi kvar en stund på mcdonalds, eftersom att det var storm, åska och ösregn ute. när vi hade suttit där ett tag, tog vi bussen till sjöbo, där tobias och robin kom och mötte oss. sen gick vi ner till GIF stugan :D

Malin var på G, hon körde tobbes taktik med stolarna. HAHA, och det funkade ganska bra faktiskt! den kör hon nog nästa helg med ;)

Sen när vi åkte hem till malin igen, tog vi samma buss som joppe och kim. försökte prata lite med dom, men det var inte så lätt. dom sov ju hela vägen till stan, haha! sen när kim och joppe hade hoppat av, satt jag och malin kvar på bussen, för vi skulle till villastan. då hoppade det på en halvfull tjej som åt hamburgare! haha :D

busschuffören: du får inte äta hamburgare här inne!
tjejen: men det är väl bara korv och glass man inte får äta här?! och jag har ju hamburgare.
busschuffören: vart har du sett det?
tjejen: på skyltarna.
busschuffören: hmm...
tjejen: eller ahaa, du kanske vill ha lite?

HAHA, då började både busschuföören och alla andra på bussen, gapflabba! lägesen jag skrattade såå mycket. malin höll på att dö! ;)

Nej, nu ska jag nog sova lite. blev inte så mycket sömn inatt! :P

Pushaaj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback