fredaaag!

Nu sitter jag här med malin! eller aa, haha..hon har deckat i sängen. och klockan är halv tolv, på en fredag. HAHA, men jag ska snart gå och hoppa på henne. när det börjar kännas lite ensamt :)

Om allting blir som planerat imorgon, så ska jag, malin,linda och typ tio andra, in till sjööbo på fest. det ska bli mycket trevligt. så idag har jag och malin bara tagit det lungt, och laddat inför morgondagen ;D

Och nästa vecka någongång, ska jag ta med rasmus ut på en promenad i fristad, och visa våra härligaa skogar! hahahaha, ska också bli mycket trevligt!

Nej, nu ska jag gå och hoppa på lorten! :)

Pusshaaaaj!

 malin <3

Kommentarer
Postat av: jennifer

vadå, att ni går och lägger er halv tolv på fredagar är ju för fasen helt normalt för er?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback