...

Glömde ju skriva en sak! :)

Idag när jag och jennifer satt och väntade på bussen hem,
var det först en gubbe som stod framför mig. han vände sig om och sa hej, bara så! sen stog han bara där, och glodde, haha. sen när han hade gått, kom det en annan gammal gubbe och började prata med sig själv!  han sa typ att det regnade knivar och grejer :) sen pratade han på ett annat språk, och gud vet vad! sen, när han också hade gått, kom det en annan helskum kille som bara var allmänt knepig :D

Har konstaterat att borås har gott om konstiga människor ! :)

Kommentarer
Postat av: cliff

det var jag som pratade om regnande knivar. :(

2007-01-14 @ 02:02:47
Postat av: caroline

jag tänkte väl att det var du cliff ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback