Allt för min Jennifer! ;)

Bara så du vet nu, så gör jag detta för dig raring! haha.

Kan ju berätta att igår, åkte jag och Jennifer in till stan för att möta Mia. När vi satt på bussen hem, kom Jennifer på att hon var väldigt sugen på semlor. haha, så vi begav oss till city för att köpa semlebullar och göra egna semlor. när vi kom till city, i Fristad, hade dom inga bullar! besvikna, gick vi därifrån. men då kom Jennifer på att vi kan ju åka till stan och kolla på city där. sagt och gjort, vi åkte till city i stan.. tror ni inte som var slut där också! så vi fortsatte våran resa till city o knalleland. haha, vi var såååå sugna på semlor. där hade dom inte heller några bullar, och inte heller på ica! så vi fick ta bussen tillbaka till Fristad utan våra semlebullar. när vi kom hem hade pappa köpt kebabrulle till mig och jennifer, så det fick duga! :)


Bara så alla vet, så har jag, tobbe och qvarre numera ett gäng! hahaha.


Nej, nu är det OC som gäller!

Puuuuuusshej!


Kommentarer
Postat av: jennifer

wohoo, carro har en blogg :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback